اسلاید شو

07/22 1396


سالانه ده هزار نفر در آمریکا از سرطان پوست می‌میرند. برنزه‌کردن یکی از عوامل اصلی ابتلا به سرطان پوست، در این کشور است و مردم بدون وحشت، پوست‌شان را برنزه می‌کنند. 
موسسه‌ی Mollie یک سازمان غیرانتفاعی است که به یاد مالی بیگن دانشجوی جوانی که در ۲۰ سالگی از سرطان پوست درگذشت، تاسیس شده است. Mollie و آژانس Area 23 کمپین مشترکی را برای آگاهی اذهان عمومی به راه انداختند. 
مادر مالی درباره‌ی ایده‌ی کمپین گفته بود: «با هدف قرار دادن کسانی که پوست‌شان را به طور مصنوعی برنزه می‌کنند می‌دانستیم که می‌توانیم روی آمار سرطان پوست تاثیر بگذاریم.»

مردم با وجود آگاهی به خطرات برنزه‌کردن مصنوعی، به این کار ادامه می‌دادند و روزانه یک میلیون متقاضی برای این کار وجود داشت. پس به کمپینی نیاز بود که بتواند مخاطب را به قدر کافی شوکه کند. 
برند سالن برنزه‌سازی مخصوص خودش را تاسیس کرد. اما در این سالن چیز دیگری در انتظار مخاطبان بود. ماجرا از این قرار بود: متقاضیان برنزه‌کردن پوست، وارد سالن مراسم سوگواری خودشان می‌شدند و یک پزشک، مخاطبان وحشتزده را مخاطب قرار می‌داد. 

ویدیویی از مراجعه‌ی مردم به سالن، در آخرین هفته‌ی نوامبر ضبط شد، زیرا با سرد شدن هوا آمار مراجعه به سالن‌های برنزه‌سازی افزایش می‌یافت. سالن مذکور در میدان تایمز قرار داشت و سه روز باز بود. در زمان کمپین ۲۰ نفر در محل حاضر شدند. آن‌ها در ابتدا فکر می‌کردند سالن را اشتباهی آمده‌اند و بعد با دیدن عکس‌شان شوکه می‌شدند، آن‌ها درمی‌یافتند که چه بهای گزافی را برای زیبایی می‌پردازند.
ویدیو در فیس‌بوک و یوتیوب بیش از ۱۲۰ میلیون impression (تعداد نمایش ویدیو) داشت.


دسته بندی: وبلاگ
بازدیدها: 58 نظرات: 0 نویسنده: support

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود