امروز: یکشنبه، 6 اسفند 1396

اسلاید شو

-
11/22 1396

نیوشا ضیغمیهمکاری سه ساله با برند لابورن
نیوشا ضیغمی سفیر برند در این مراسم صمیمانه با ابزار خوشحالی از حضور میان مخاطبان لابورن؛ گفت: نزدیک به سه سالی ست که با برند لابورن آشنا و با آن همکاری می‌کنم. در این مدت شاهد تلاش کسانی بوده‌ام که با تمام سختی‌های موجود محصولاتی با کیفیت و ایرانی را به بازار ارائه می‌کنند. بنابراین خودم را جزیی از خانواده لابورن می‌دانم. در این مدت بسیاری از افراد از علت همکاریم با این برند سئوال کرده و از من می‌پرسند که آیا از محصولات لابورن استفاده می‌کنم یا خیر؟ همیشه تمایل داشته‌ام، اگر با برندی همکاری می‌کنم آن برند ایرانی باشد. این شیوه عملکرد به خاطر حمایت از تولیدکنندگان ایرانی است که با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر فعالیت و برای ماندگاری در بازار تلاش می‌کنند. بارها از محصولات لابورن استفاده کرده و به مخاطبان می‌گویم: کیفیت محصولات این برند با رقبای خارجی‌اش برابری می‌کند. محصولاتی که به مراتب ارزان تر از همتاهای خارجی‌اش هستند. در مجموع امیدوارم خانواده لابورن روزبه روز بزرگتر شده و محصولات متنوع تری را از این برند شاهد باشیم. 
40 نوع محصول
دکتر یزدانی مدیر واحد R & D (توسعه و پژوهش) در ادامه با اشاره به تنوع محصولات برند گفت: در حال حاضر برند لابورن 40 نوع محصول را در حوزه بهداشتی و آرایشی به بازار ارائه کرده است. تمامی این محصولات براساس نیازسنجی و براساس خلاء های بازار طراحی و عرضه شده‌اند. در این راستا؛ لابورن انواع کرم‌های مرطوب کننده را برای پوست‌های مختلف تولید می‌کند. نمونه‌ی مشابه این محصولات در بازار ایران کم است. این محصولات با پوشش دهی بالا در رنگ‌های مختلف به بازار ارائه شده‌اند. در این محصولات از روغن‌های گیاهی استفاده و برای رسیدن به فرمولاسیون باکیفیت آنها زمانی زیادی صرف شده است. محصولات لابورن با بسته‌بندی‌های مختلف به بازار ارائه شده و مخاطبان به راحتی می‌توانند از رنگ آنها تفکیک راحتی را داشته باشند. علاوه براین، کرم ترک دست و پا میموزای لابورن نیز از محصولات پرمخاطب بوده و در آن از روغن میموزا استفاده شده است. لابورن گروه مخاطبان مختلفی را پوشش داده است. این گروه مخاطبان شامل بانوان، آقایان و کودکان است. اسپری های خوشبو کننده بدن نیز جزء دسته محصولات لابورن بوده و در آنها از برترین عطرهای دنیا استفاده شده است.
ارتباطی صمیمانه میان مخاطبان و برند
این مراسم فقط به صحبت‌هایی درباره محصولات محدود نشده و مسئولان لابورن مسابقات جالبی را نیز برای حاضران تدارک دیده بودند. در یکی از مسابقات به قید قرعه سه شماره انتخاب و به صاحبان آنها جایزه‌ای اهدا شد. شماره حاضران در زیر فنجانی آنها حک شده بود. علاوه براین از حاضران خواسته شد، جمله‌ای را برای لابورن بنویسند و با داوری به بهترین آنها جایزه ای داده شد. همچنین در انتهای مراسم مسابقه دیگری اکران شد و در آن نام نیوشا ضیغمی در فیلم اخراجی ها از حاضران پرسیده و به تعدادی جوایز نفیسی داده شد. در انتهای مراسم پاپاپ تدارک دیده شده بود که همه می توانستند با نیوشا ضیغمی عکس بگیرند. این کار باعث شد، جمعیت زیادی که در محل برگزاری برای دیدن سوپراستار تلویزیون و سینما آمده بودند، نیز به مراسم ملحق شوند. این محفل دوستانه علاوه بر معرفی محصولات باعث برقراری ارتباطی صمیمانه میان مخاطبان و برند شد. مخاطبانی که با حس نزدیکی به برندشان از این پس نسبت به آن وفادارتر خواهند بود. در پایان مراسم، مسئولان برگزاری فیلمی از جشنی بزرگی که برند، سال گذشته در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با بیش از 700 مهمان داخلی و خارجی و جشنواره برگزار شد را برای حاضران به نمایش گذاشتند. جشنی که در آن هدایایی به مانند خودرو، لپ تاپ، آیفون، تبلت و سکه های طلا به حاضران اهدا شد. 

دسته بندی: وبلاگ
بازدیدها: 100 نظرات: 0 نویسنده: support

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود